Thursday, January 15, 2009

A moment to remember..


Alhamdulillah, dengan keizinan dariNya, dan dalam keadaan yang tak terancang, dapat jugak berkumpul bersama2 dgn shbh2 yang tersayang. Kalau diikutkan, dah banyak kali rancang nak keluar or jumpa bersama2 , tapi selalu ada yang menghalang. Akhirnya, on the 9th January, on the Friday, dapat gak kita berkumpul bersama. Yang dapat keluar sekali on that day, Bhah, Shafiqah, Afwa, Aisyah n me. Sebelum balik tu, sempat jugak jumpa Afini. Alhmdulillah.. Actually, Knawal pon join jugak. Alang2 baru balik dari IJN dengan dia. Pegi ziarah mak ndak yang tak sihat kat sana. Macam reunion kecil2an pulak rasanya..


Inilah saat2 yang akan dikenang selalu. Saat2 bersama2 dengan teman2 yang sentiasa memperingatkan diri ini dikala terlalai, teman yang selalu member kekuatan dikala diri ini lemah tak berdaya, teman yang sentiasa terbuka member bantuan kala diri ini memerlukan bantuan dari kalian. Kalianlah teman yang amat memahami diri ini.

To Bhah bushuk, Amoi, Afwa n Aisyah,

~ thanks yang tak terhingga coz dapat kuar sama2 haritu..

~ sorry yang tak terhingga jugak sebab tak rancang elok2 haritu. Akibat tak rancang tu, pusing2 je la kita kat KL Sentral tu,kan.. kesian kat korang. Penat berdiri.

To Aisyah, thanks for the ‘things’..really appreaciate it.(^_~)

To all my dearie friends (matri’s, kmp’s, uitm’s) and those who knows me well,

~ Kalian sentiasa diingati. Walaupun kita jarang berjumpa, jauh di mata, dipisahkan oleh benua, namun kalian tak pernah luput dari ingatanku ini. Kerna, kalian sahabat dan teman yang sentiasa mekar di jiwa ku.. kalianlah teman di kala suka dan duka. Kalianlah teman yang memahami diri ini, sentiasa mengingatkan diriku ini kala terlupa dan sentiasa ada dikala diriku memerlukan kalian. Moga Allah sentiasa menyayangi kalian dan melimpahkan rahmat, redha dan kasih sayangnya buat kalian. Semoga ukhwah kita ini sentiasa mekar keranaNya.

Allah SWT amat mencintai org yg mencintai sahabatnya. Rasulullah s.a.w pernah berpesan dlm sabdanya yg bermaksud :

“Janganlah kamu saling putus-memutus hubungan, saling berpaling tadah, saling benci-membenci dan saling berhasad dengki. Dan jadilah kamu hamba-hamba Allah yg bersaudara. Dan tidak halal bg seorang Muslim yg berpaling dr saudaranya melebihi dari 3 hari.“

I miss all my friends very2 much.. benar2 merindukan saat2 kita bersama2 dahulu..

Uhibbukum fillah.

.

3 comments:

  1. salam~~
    nailah....
    hehe..kte tak kesah pon jumpa kat mana pon aritu...
    asal leh jumpa jer....
    hehe....
    thanks a lot my dearest fren...

    ReplyDelete
  2. Btul3..
    Lagi pun syok jgk kan berdiri..
    huhu..
    Anyway.. awk tu yg bushuk.. masam pulak tu..

    ReplyDelete
  3. bushuk tu utk awk je bhah...:)

    ReplyDelete