Saturday, September 5, 2009

Majlis itu..

Tiada kata yang dapat dilafazkan melainkan kesyukuran yang tidak terhingga, dipanjatkan kepada Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..setelah sekian lama merancang, dengan pelbagai dugaan dan cabaran terpaksa diharungi, akhirnya, berakhir sudah majlis itu..

Majlis Berbuka Puasa dan Solat Hajat, Fakulti Sains Kesihatan,
anjuran Persatuan Pelajar Pengimejan Perubatan (MISA)

Majlis ini telah diadakan pada 3 September 2009 bertempat di Masjid Jamek Sultan Abdul Aziz, Petaling Jaya. Alhamdulillah, majlis berjalan agak lancar walaupun masih banyak kekurangan yang berlaku seperti ketidakcukupan makanan sewaktu berbuka dan juga keterlewatan bas untuk pulang ke Kolej Alamanda. Tidak kusangka ramai juga student2 yang datang. Akhirnya, dapat jugak kita berbuka bersama2 walaupun hanya tinggal 3 kos sahaja di Jalan Othman.

Perasaan ku amatlah lega setelah semua ini berakhir. Namun,
keserabutan itu belum berakhir sepenuhnya lantaran report dan juga budget yang perlu dibereskan dalam masa seminggu masih tergantung dipertengahan jalan akibat masalah yang berlaku..Semoga Allah mempermudahkan urusan2ku dalam masa seminggu yang tinggal ini.

[degree MI sem 5]

speacial dedication i tribute to all my classmates atas sokongan dan pertolongan korang yang tidak berbelah bahagi. Tanpa pertolongan dan sokongan korang, pasti daku tidak mampu merancang dan melaksanakan majlis ini. To the guys, thanks sebab tolong berulang a
lik membeli barangan keperluan, menghantar makanan dan juga berurusan dengan pihak masjid. May Allah bless all of your good deeds..

tidak dilupakan buat Ajk2 MIsa, especially senior2ku, TQ yang tidak terhingga di atas nasihat dan dorongan yang kalian telah berikan..Almaklumlah, saya budak baru belajar..

[thanks for da help]

buat junior2ku yang sudi membantu menghidangkan lauk semasa makan dan membantu urusan pendaftaran, thanks a lot. nanti kalau korang nk buat program, buat lagi bagus dari yang ni,tau..

[membungkus lauk yg tinggal utk senior2]

juga Terima Kasih yang tak terhingga buat semua Ahli2 MISA atas sokongan korang yang tidak berbelah bahagi..kehadiran anda ke majlis ini telah membuktikan sokongan anda..juga kepada ahli2 Meltech dan Opto yang sudi hadir..

Sejuta kemaafan dipohon atas segala kekurangan yang ada..makanan tak cukup ke, makanan tak sedap ke, makan tak kenyang ke, bas lambat ke...diharapkan semua itu dimaafkan..kita merancang, Allah yang menentukan..

[TQ atas pertolongan korang..]

Apa2pun, semoga setiap amalan kita diredhai olehNya..Salam Nisfu Ramadhan..semoga amalan2 dapat ditingkatkan dalam mengejar gelaran 'MUTTAQEEN' di sisiNYa..

*pictures will be uploaded later..

No comments:

Post a Comment