Thursday, February 12, 2009

Student's life..

It's really a long time for me since my last post in this blog..being a student, it's always make us having our time just only on our study (books etc) and our private time with The Almighty.

that's the reality..even kengkadang dapat online, tak sempat rasanya nak update blog ni. tapi, I.allah walaupun blog ini tidak diupdate selalu, hubungan denganNya tidak dibiarkan lesu. walau sesibuk mana pon kita, hubungan denganNYa jangan dipandang sebelah mata.

Siapalah yang dapat memudahkan urusan kita selain Dia?? siapa yang dapat memberikan ketenangan saat kita tertekan dengan deretan2 test dan assignment?? siapa yang dapat mempermudahkan kita saat menjawab test2 jika bukan DIA yang mempermudahkan kita??

Berdoalah kepadaNya saat kita susah dan senang.. Sesungguhnya DIA tidak pernah melupakan kita andai kita selalu mengingatiNYA..

"Ya ALLAH, Kau permudahkanlah urusan2 ku, kurniakanlah ketenangan buat diriku, bimbinglah aku dalam menempuh dugaan2 di dalam hidup ini, pimpinlah aku untuk menyusuri jalan menuju cinta dan redhaMu.."

~dearie me,
120209-labcom jalan othman~~

2 comments: